کھیل و تفریح

کرکٹ نہیں ہو رہی، تمام کھلاڑیوں کو پے کٹ کیلیے تیار رہنا چاہیے: اظہر علی

‏پاکستان ٹیسٹ ٹیم کے کپتان اظہر علی کا کہنا ہے کہ کورونا وائرس کے باعث پیدا ہونے والی صورت حال کے پیش نظر تمام کھلاڑیوں کو پے کٹ کے لیے ذہنی طور پر تیار رہنا چاہیے۔

‏ویڈیو لنک پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہو ئے ٹیسٹ کپتان اظہر علی نے کہا کہ ابھی تو پی سی بی نے اپنا پالیسی بیان جاری کیا ہے کہ موجودہ کنٹریکٹ جاری رہیں گے اور معاوضے بلا تاخیر ملیں گے لیکن مستقبل کا انحصار آئندہ کی صورت حال پر ہے۔

انہوں نے کہا کہ پوری دنیا مالی مسائل سے دو چار ہو رہی ہے، کرکٹ ہو نہیں رہی اور نہ ہی ریوینیو آ رہا ہے، ایسی صورت حال میں پے کٹ کے حوالے سے سب کو تیار رہنا چاہیے۔

ان کا کہنا ہے کہ پی سی بی آئندہ کنٹٹریکٹ کے لیے صورت حا ل کا جائزہ لیکر جو بھی فیصلہ کرے گا وہ سب کے لیے ہی ہو گا۔

‏کپتان اظہر علی کا کہنا ہے کہ موجودہ صورت حال بہت مشکل ہے، کوئی نہیں جانتا کہ یہ صورت حال کب تک رہنی ہے، اس لیے سب کو ذہنی اور جسمانی طور پر فٹ رکھنا ہے تاکہ جونہی سرگرمیاں شروع ہوں اس کے لیے تیار ہوں، یہی وجہ ہے کہ ابھی آن لائن فٹنس ٹیسٹنگ کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

قومی ٹیم کے کپتان نے کہا کہ مشکل ضرور ہو گا لیکن اس سے کھلاڑی فٹ رہیں گے اور انھیں متحرک رہنے کا موقع بھی ملے گا۔

‏ٹیسٹ کپتان اظہر علی نے کلوز ڈور میں کھیل کی سرگرمیاں ہونے کی حمایت کی اور کہا کہ صحت کی حفاظت اس وقت سب کی ذمہ داری ہے اور یہی اس وقت اولین ترجیح ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ میں سمجھتا ہوں کہ حالات بہتر ہونے پر جب کھیلوں کی سرگرمیاں بحال کرنے کی اجازت ملتی ہے تو ا بتدائی طور پر سرگرمیاں بند اسٹیڈیم میں ہوتی ہیں تو اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا، کم از کم شائقین کرکٹ کو ٹی وی پر تو میچز دیکھنے کا موقع ملے گا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button