انسانی حقوق

35 سو سے زائد مردوں کو آن لائن ہراسمنٹ کی شکایت

ڈی آر ایف کو موصول ہونے والی شکایات میں سے % 68 خواتین کی تھیں جبکہ % 30 مردوں اور % 1 صنفی اقلیتوں کی تھیں

آن لائن ہراسگی کے وقعات میں تشویش ناک حد تک اضافہ ہورہا ہے، سال 2021 آن لائن ہراسمنٹ کے کل 4441 کیسز رپورٹ ہوئے جو گزشتہ پانچ سالوں میں رپورٹ ہونے والے کل 11681 کیسز کا 38 فیصد ہیں۔

غیرسرکاری تنظیم ڈیجیٹل رائٹس فاونڈیشن (ڈی آر ایف) کی جانب سے جاری کردہ سالانہ رپورٹ کے مطابق گزشتہ سال مارچ سے ستمبر کے دوران ماہانہ اوسطا 370 کیسز رپورٹ ہوئے۔ ڈی آر ایف کو  موصول ہونے والی شکایات میں سے % 68 خواتین کی تھیں جبکہ % 30 مردوں اور % 1 صنفی اقلیتوں کی تھیں۔ ہراساں کیے جانے کے معاملے میں سب سے زیادہ ذکر کیا جانے والا پلیٹ فارم واٹس ایپ تھا جس کے بعد فیس بک تھا۔

جاری کردہ رپورٹ کے مطابق سال 2021 میں ہیلپ لائن پر موصول ہونے والی 893 شکایات بلیک میلنگ کی تھیں جب کہ 2021 میں ہیلپ لائن پر 727 کیسز تصاویر کے غیر رضامندی سے استعمال کے تھے

 

ڈی-آر-ایف کی ایگزیکٹوڈائریکٹر، نگہت داد کے مطابق ‘سائبر ہراسمنٹ کے واقعات جس رفتار سے بڑھ رہے ہیں وہ تشویشناک ہے اور ہمیں انٹرنیٹ کو ایک محفوظ اور مساوی جگہ بنانے کے لیے مناسب کارروائی کرنے کے لیے ایک ویک اپ کال کا کام کرنا چاہیے ۔

ڈی آر ایف کی سائبر ہراسمنٹ ہیلپ لائن کی مینیجر حرا باسط نے کے مطابق ڈیجیٹل اسپیسز کے ساتھ مشغولیت میں اضافے کے ساتھ، ہم ہراساں کرنے کے واقعات میں بھی اضافہ دیکھ رہے ہیں جو آف لائن دنیا میں اس کی پدرانہ اور بدسلوکی کی جڑوں کی عکاسی کرتا ہے۔ تمام اقلیتی برادریوں کے لیے ایک محفوظ ماحول کو برقرار رکھنے کے لیے بیداری بڑھانے اور فعال اصلاحات پر زیادہ زور دینے کی ضرورت ہے تاکہ وہ آن لائن دنیا کی جانب سے پیش کیے جانے والے بہت سے فوائد سے مستفید ہوتے رہیں۔

سالانہ رپورٹ میں پیکا ایکٹ کے سکشن 20 کو منسوخ کرکے آن لائن بدنامی کو مجرمانہ قرار دینے کی بھی سفارش کی گئی ہے جو کہ ہراساں کیے جانے اور حملے سے بچ جانے والوں کو خاموش کرنے کے لیے باقاعدگی سے استعمال کیا جاتا ہے۔

ڈی آر ایف نے اپنی رپورٹ میں غیرملکی دائرہ اختیار میں مقدمات سے نمٹنے کےلئے وسیع تر طریقہ کار کی سفارش کی ہے جس کا ذکرپیکا ایکٹ کے سیکشن 1-4 میں بھی شامل ہے۔

ڈی آر ایف کی جانب سے سائبر ہراسگی سے متعلق واقعات رپورٹ کرنے کےلئے ہیلپ لائن یکم دسمبر 2016 کو شروع کی گئی تھی اور یہ خطے کی پہلی مخصوص ہیلپ لائن ہے جو صنفی حساس، حفیہ اور مفت خدمات کے ساتھ آن لائن تشدد سے نمٹنے کے لئے ہے۔ ہیلپ لائن ایک مناسب ریفرل مکانیزم کے ذریعے قانونی مشورہ، ڈیجیٹل مدد اور بنیادی نفسیاتی مدد فراہم کرتی ہے۔ ۔

Back to top button